منتديات تى ميــــرو
أهـــــــــــلا ومــــــــــــــرحبا بـــك فى منتديات تى ميرو
هـــــــــــذه الرســــالـــه تفيد انـــك غيـــــــــر مسجل لـــــــدينا




 
الرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول

                       منتديات " تى ميرو " ترحب بكم          وتتمنى لكم الاستمتاع     والاستفادة                                اعوذ بالله من الشيطان الرجيم {اَللَهُ لا إِلَهَ إلا هو اَلحي ُ القَيَوم لا تأخذه سِنَةٌ ولا نوْمٌ لَّهُ مَا فيِِ السَمَاوَاتِ وَمَا في اَلأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَينَ أَيدِيهِمْ ِوَمَا خَلْفَهم وَلا َيُحِيطُونَ بشَيءٍ مِنْ علمِهِ إِلاَ بِمَا شَآء وَسعَ كُرْسِيُّهُ السَمَاوَاتِ وَالأَرضِ وَلاَ يَؤُدُه حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَليُّ العَظِيمُ} صدق الله العظيم


شاطر | 
 

 تهنئة لمنتخب مصر العظيم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نيازي الخولي
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر الدلو
عدد الرسائل : 38
العمر : 34
الجنسية : مصرى
المهنه : مدرس
المهنة : استاذ
الهواية : كرة القدم
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

مُساهمةموضوع: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   الجمعة يناير 29, 2010 3:47 pm

مليون مبروك للمنتخب المصرى الذى اسعد ملايين المصريين فى مصر والعالم باسره واظهر للعالم قوة المنتخب المصرى فقد فزنا على الجزائر لاننا المنتخب الافضل على الاطلاق فى افريقيا والوطن العربى فزنا لاننا افضل دفاع فى البطوله هدفين فقط فى مرمانا فزنا لاننا افضل هجوم فى البطوله 14 هدف فزنا لاننا اصحاب الرقم القياسى فى عدم الهزيمه18 مباراة بدون هزيمه فزنا لاننا اصحاب الرقم القياسى فى الفوز ببطولات الامم الافريقية 6 بطولات فزنا لاننا لدينا هداف البطوله 4 اهداف جدو وافضل بديل فى العالم سنفوز بإذن الله لنصبح اول منتخب فى العالم يحصل على بطوله قاريه ثلاث سنوات على التوالى ( هذه هى مصر) فمن هى الجزائر كى تفوز علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى الحمل
عدد الرسائل : 59
العمر : 16
الجنسية : مصرية
المهنه : طالبة
المهنة : طالب
الهواية : قراءه
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   الجمعة يناير 29, 2010 7:07 pm

ألف مليون مبروك لكل العرب بصفه عامه ولمصر بصفه خاصه

هزينـآ آلملعـب هـزه ..

وقعـنآ شـورت بـوعـزه ..

هـزيـنآ آلـملعـب تـآني ..

خضـيـنآ كـريم زيـآنى ..

هـزينـآ كمـآن وكـمآن ..

ونشـل رآبح سعـدآن ..


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meronada85
General Manager
General Manager
avatar

ذكر الميزان
عدد الرسائل : 487
العمر : 32
الجنسية : Eegyptian
المهنه : Programmer
المهنة : مبرمج
الهواية : Football
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   السبت يناير 30, 2010 1:47 am

وآحد بيسآل صاحبه هو آيه الفرق بين التوكـ توكـ والجزائر.. قاله التوكـ توكـ بيشيل 3 لكن الجزائـر بتشيل 4.. هههههه

_________________

الحيــــــاة دمعتــــان .. دمعة لقاء و دمعة فراق
فان لم تجمعنا الأيام .... فسوف تجمعنا الأحلام
فان لم تجمعنا الأحلام فسوف تجمعنا الذكريات وروعتها بالأمل واللقاء
فإذا رست سفينتك على شاطئ الذكريات فجعلني احد ركابها ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahlyegypt.com
alostoura
مشرف
مشرف
avatar

انثى الميزان
عدد الرسائل : 186
العمر : 23
الجنسية : مصرية
المهنه : طالبة
المهنة : طالب
الهواية : كتابة الزجل
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   السبت يناير 30, 2010 12:18 pm

الجزائر بتقول يانى يانى يانى مش هلعب كورة تانى
ومصر بتقول والله وعملوها الرجالة
الف مبرووووووووووووووك لمصر

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alostoura
مشرف
مشرف
avatar

انثى الميزان
عدد الرسائل : 186
العمر : 23
الجنسية : مصرية
المهنه : طالبة
المهنة : طالب
الهواية : كتابة الزجل
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   السبت يناير 30, 2010 12:35 pm

المصرى يرفع راسه فى السما وخليه عنيد
وان قالو مصر كسبت يقول عادى وايه الجديد؟
الف مبرووووووووك لمصرررررررر
وعقبال النهائى

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
meronada85
General Manager
General Manager
avatar

ذكر الميزان
عدد الرسائل : 487
العمر : 32
الجنسية : Eegyptian
المهنه : Programmer
المهنة : مبرمج
الهواية : Football
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   السبت يناير 30, 2010 8:16 pm

لو الكاميرون غيرت الشعار والجزائر غلبت كوت ديفوار ومهند ضرب نور بالنار ورشيدة سابت بكار برضه المصريين هايفضلوا هما الابطال

_________________

الحيــــــاة دمعتــــان .. دمعة لقاء و دمعة فراق
فان لم تجمعنا الأيام .... فسوف تجمعنا الأحلام
فان لم تجمعنا الأحلام فسوف تجمعنا الذكريات وروعتها بالأمل واللقاء
فإذا رست سفينتك على شاطئ الذكريات فجعلني احد ركابها ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahlyegypt.com
الهرم
مشرف
مشرف
avatar

انثى الميزان
عدد الرسائل : 253
العمر : 35
الجنسية : بنهاوى
المهنه : محامى
الهواية : الرغى
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   الثلاثاء فبراير 02, 2010 3:38 pm

اولا مبرووووووك علينا وعلى مصر وعلى كل المصريين

وبعدين ده مش جديد علينا

بس بشويش شويه سمعت ان معانا اعضاء من الجزائر

وبعدين على رأى المثل

ارقصى يا خضرا لا مش قادره شوفو حد غيرى ده جدو هد حيلى

شكرا نيازى على التهنئه

تقبل مرورى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drmostafab
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر الجوزاء
عدد الرسائل : 444
العمر : 35
الجنسية : Eegyptian
المهنه : pharmacist
المهنة : صيدلي
الهواية : كتابه الزجل
تاريخ التسجيل : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تهنئة لمنتخب مصر العظيم   الأربعاء فبراير 03, 2010 9:06 pm

على فكره اصححلك المعلومه هو اول انجاز افريقى لان الارجنتين وايران فازت كل منهم بثلاث بطولات قاريه قبل ذلك الارجنتين 45 و46 و47 وكانت بطوله امريكا تلعب كل سنه وايران فى السبعينات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tmeroalafdal.net
 
تهنئة لمنتخب مصر العظيم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات تى ميــــرو :: المنتدى العـــــــام :: قسم الترحيب والتهنئه-
انتقل الى: